Naomi over haar opdracht

Een aantal maanden geleden heb ik het opleidingstraject bij Sogyo afgerond en ben ik begonnen bij een telecombedrijf. Mijn team werkt voornamelijk aan een applicatie die gebruikt wordt door de klantenservice. De klant belt dan op met een probleem en dan wordt er een scan gestart waardoor er allerlei checks worden gedaan. De applicatie geeft vervolgens aan waar het probleem precies zit en hoe dit verholpen kan worden. Ik vind het erg leuk dat ik ergens aan meewerk waarmee de klanttevredenheid verbeterd kan worden!

Wat ik zo fijn vond aan het traject bij Sogyo is dat je goede begeleiding krijgt bij het vinden van een opdrachtgever. Ook leer je tijdens het traject veel over verschillende aspecten van software engineering, waardoor ik er echt achter ben gekomen wat ik leuk vind om te doen en wat goed bij me past. Doordat ik bij Sogyo een goede basis heb gelegd voor software engineering zelf, was in het begin bij de opdrachtgever de grootste uitdaging het leren kennen van het grote domein. Hierbij krijg ik gelukkig erg goede hulp van mijn nieuwe collega’s en kan ik ook altijd nog bij de Sogyo begeleiders terecht. Hierdoor heb ik in korte tijd veel geleerd en hoop ik dat ik dit door kan zetten bij mijn huidige opdracht!